luni, 12 aprilie 2010

Adrian Minune & Simona Sensual - Trandafirul de la tine

Am trait sa o vad si pe asta. Adrian Minune cantand alaturi de Simona Sensual :))) Melodia nu este rea deloc, dar mi se pare ciudat cum canta Simona Sensual. Ea e facuta mai mult sa se dezbrace, sa isi arate sanii goi prin poze sexy, sa mai faca cate un scandal pe la teveu, nu sa cante. Dar cum in viata e bine sa experimentezi orice, asa ca vom asculta si maneaua asta noua :P Trandafirul de la tine o melodie lenta, mai de dragoste, dar....noroc cu vocea lui Adrian, ca altfel se ofilea pana si trandafirul :)

Adrian Minune & Simona Sensual - Trandafirul de la tine

Un comentariu:

  1. m-am speriat si eu cand am vazut titlul.
    Ori, felul cum canta senzuala imi pare a fi mai aproape de gemete.
    Colac peste pupaza, videoclipul incepe cu copilul care scrie pe o partitura ;), dupa care canta la pian :=()

    RăspundețiȘtergere